Wat kunnen wij voor u, als ZZP-er, betekenen ?

Wat kunnen wij voor u, als ZZP-er, betekenen ?

 

Voordelen van bemiddeling door Specialisten in de Bouw:

  • Meer tijd voor uw échte (vak)werkzaamheden
  • U gaat in zee met betrouwbare partijen die hun sporen hebben verdient
  • Wij bemiddelen u naar passende opdrachten bij onze opdrachtgevers
  • Wij verzorgen de contracten, algemene voorwaarden en facturatie van een opdracht
  • Online urenregistratie
  • Meer werkzekerheid voor u
  • Uitbreiding van uw netwerk
  • Wij kennen de markt en kunnen u hierover adviseren
  • Goede dienstverlening tegen een vriendelijke prijs

Hoe werkt het?

U kunt uzelf op twee verschillende manieren bij ons aanmelden:

  1. U neemt per email of telefonisch contact met ons op om een afspraak te maken voor een persoonlijk gesprek op één van onze vestigingen.
  2. U meldt uzelf bij ons aan via het online aanmeldingsformulier. Vervolgens nemen wij contact met u op om een afspraak te maken voor een persoonlijk gesprek op één van onze vestigingen.

Bij een eerste afspraak dient u de volgende documenten te kunnen overleggen:

  • volledig ingevuld en ondertekend aanmeldingsformulier
  • geldig ID-bewijs (paspoort/ID-kaart)
  • kopie recent uittreksel KvK
  • bankpas bedrijfsrekening
  • eventuele vakdiploma’s
  • indien van toepassing VCA certificaat

Tijdens het gesprek vindt samen met u een controle van de bovenstaande documenten plaats, worden uw mogelijkheden besproken, wordt onze werkwijze nogmaals met u besproken en heeft u natuurlijk de gelegenheid uw vragen te stellen.

Ook wordt er een zogenaamde bemiddelingsovereenkomst tussen u en Specialisten in de Bouw afgesloten. In deze overeenkomst wordt onder andere vastgelegd dat wij u gaan bemiddelen en welke vergoeding u daarvoor aan ons verschuldigd bent op het moment dat dit ook daadwerkelijk lukt. Daarna proberen wij u zo snel mogelijk te bemiddelen naar voor uw passende opdrachten.

Wanneer wij u daadwerkelijk bemiddelen naar een opdracht van één van onze opdrachtgevers maken wij voor u een opdrachtovereenkomst (inclusief algemene voorwaarden) tussen u en de betreffende opdrachtgever op.

Als u dan vervolgens aan de slag bent gegaan voor de betreffende opdrachtgever kunt u uw gewerkte uren per week aan ons doorgeven via ons online urenregistratiesysteem. Via ditzelfde systeem worden de uren online goedgekeurd door uw opdrachtgever en naar ons verstuurd.

Na binnenkomst van uw urendeclaratie versturen wij uit naam van uw bedrijf een onderbouwde factuur aan de opdrachtgever (u ontvangt hiervan een kopie) met een afgesproken betalingstermijn. U ontvangt binnen de betalingstermijn het afgesproken tarief van de opdrachtgever op uw bankrekeningnummer en geeft aan ons door of de facturen wel of niet op tijd betaald worden.

Wanneer de opdrachtgever de door ons voor u verstuurde facturen niet op tijd betaald, versturen wij herinneringen, aanmaningen en/of gaan een incassotraject in.

De kosten voor onze dienstverlening worden maandelijks per automatische incasso bij u in rekening gebracht en geïncasseerd.